°CLOCK°

Tuesday, December 30, 2008

PREVIOUS REUNION

flashback balik semo reunion yang penah dianjurkan.














Tahun 2007
,

Reunion ke-2 di Nazir Nasi Ayam, Sunshine. Reunion ini dibuat pada bulan puasa. jadi kira semo yang dtg bawa perut yang kosong kerana sehari berpuasa. tul ka posa semo ni. cam xcaya lak.. haha


Pic yang kat atas sekali 2 pic beramai bagi semo yg hadir. pic yang kat tgh pic semo dak laki yang hadir dan pic yang bwh ini semo dak gurl yang hadir.







--------------------------------------------------------------------------------------------


Pertengahan 2007 reunion dibuat di Pantai Seagate. Time for BBQ. Mmg Happening gila. Yala siap bawa gitar nyanyi tepi pantai. Dah lah angin sepoi-sepoi. Sib baek xujan cos suara sumbang yang yang kedengaran.. huwahuwa..




--------------------------------------------------------------------------------------------

TAHUN 2005

Bertempat di Seri Malaysia Hotel, Penang. (kunun Grand le) hahaha.. Bertemakan suasana hari raya. Maka dengan ini berbaju melayu dan kurung le semo yang hadir. Dianjurkan sempena bulan puasa yang timggal beberapa hari lagi. Time ini lah nak bermaafan dgn semo cos takut xsempat nak jumpa time raya nanti. kalo tgk sowang-sowang makan. Astaga. berpinggan-pinggan, bermangkuk-mangkuk. Posa ke xposa nie...






---------------------------------------------------------------------------------------------















Reunion yang ke-2 dianjurkan. Time nie semo muka cam dak skool lagi. hahha.. BBQ di Pantai Seagate. Time nie blom ramai lagi yang join cos baru cari tapak tuk kumpulkan dak skool lama. Haraf maaf ya Reunion 1st di Pearl View xdpt letak cos xdak dlm simpanan. huhu.








kalo kekawan nak upload pic reunion semo sila masuk friendster zoll. cari kat album x-skoolmate.


TERIMA KASIH KEKAWAN YANG PENAH HADIR MASA REUNION.

No comments:

Post a Comment